S7 Galaxy percuma! ingin?

S7 Galaxy percuma! ingin? - Hallo sahabat Gratis Galaxy S7 Gear , Pada sharing kali ini yang berjudul S7 Galaxy percuma! ingin?, saya telah menyediakan Artikel mudah-mudahan isi postingan yang saya tulis ini dapat anda pahami. okelah.

Judul Artikel: S7 Galaxy percuma! ingin?

lihat juga


S7 Galaxy percuma! ingin?

Tahun lepas samsung telah berjaya memberikan kejutan kepada peminat burung ada dengan baka dua siri pegang tangan dengan mayat yang sangat premium. Lihat, samsung mahu menunjukkan kepada dunia bahawa telefon pintar mewah boleh kelihatan cantik, elegan, dan tidak kaku. Dan mereka berjaya.
Reka bentuk Samsung Galaxy S6 dan S6 kelebihan menjadi telefon pintar paling indah yang pernah dibuat oleh samsung pada pendapat saya. Bahkan jika dibandingkan dengan pesaingnya, siri kekal yang menonjol Reka bentuk. Plastik badan uzur telahpun dimulakan kiri kagum di Serie-siri Perdana Samsung. Satu langkah yang cukup bijak memandangkan ramai pesaingnya yang melakukannya terlebih dahulu.

Sebenarnya dalam siri Samsung Galaxy S6 dan kelebihan Galaxy S6 adalah tidak sempurna. Sebagai contoh, harga adalah sangat mahal, ketiadaan satu slot memori tambahan dan juga prestasi bateri yang digdaya kurang lebih kecewa pengulas dan juga pembeli dari siri ini. Dan tahun ini, Samsung kembali dengan siri Galaxy S7 dan S7 memberi baru dibawa banyak perubahan yang akan membuat pembeli berpuas hati menggunakannnya. Dan boleh dikatakan, bahawa siri ini mungkin telefon pintar yang terbaik yang pernah dibuat Samsung.

Siri Samsung Galaxy S7 dan kelebihan S7 mempunyai reka bentuk yang seiras pada siri terdahulu. Mungkin ramai yang lebih bersedia untuk membayar sesebuah alat dengan reka bentuk yang berbeza. Tetapi Galaxy S7 dan kelebihan S7 sudah cukup untuk membuat sesiapa yang melihatnya terpesona. S7 galaksi ini masa yang lebih sesuai untuk mencengkam dan cap jari pengimbas pernah kelihatan lebih rata.

Skrin merupakan Super memuaskan dan bentuk yang menarik

S7 standard bagi rekabentuk, menjadi kurang menarik berbanding dengan saudaranya iaitu S7 Edge. Apabila saya melawat Singapura pada Februari, saya dengan serta-merta rasa tertarik apabila memegang kelebihan S7 Galaxy yang walaupun tidak dinafikan, standard S7 cukup ejekan dengan logam selesai Reka bentuk-Nya. Kelihatan mewah dengan tanggapan beliau berkilat.

Screen Shot dari 2016-03-13 pada 1.10.45 PM

S7 yang standard disediakan dengan saiz skrin 5.1 inci teknologi Super Amoled. Bahan-bahan yang digunakan hanya suka S6 hanya sedikit berat dan tebal. Sebaliknya adalah lebih menguntungkan kerana rasanya lebih mantap apabila sedang mencengkam.

Sementara itu, di sisi lain, di pinggir mendapat tepat perubahan S7 cukup banyak. Dalam siri terdahulu iaitu kelebihan S6 menawarkan inci IE 5.1 saiz yang sama manakala dalam siri S7 Edge saiz menjadi besar IE 5.5 inci dengan kuasa Super Amoled. Siri ini telah diberi nama tambahan di pinggir kerana ia mempunyai reka bentuk skrin yang melengkung yang telah digunakan pada siri terdahulu, iaitu Nota 4 S6 hujung dan tepi. Ciri-ciri ini adalah yang dibuat dalam siri S7 Edge menjadi jauh lebih menarik berbanding S7 standard.



Air dan habuk yang tahan

Tidak ada yang lebih dahsyat daripada telefon pintar yang tidak sengaja jatuh dan timbul dalam air. Bertuah bagi pembeli daripada siri S7, model ini telah dilengkapkan dengan teknologi tahan air dan habuk bukti.

Teknologi tahan air yang terdapat pada model S7 siri memberi kemungkinan besar untuk kegunaan air sehingga 30 minit pada kedalaman sehingga lebih 1 meter. Dengan ciri ini, kita perlu bimbang jika tertumpah kopi secara tidak sengaja kepada Galaxy S7. Tetapi sudah tentu, siapakah yang sanggup untuk menumpahkan sengaja betul? Hehehe. Tetapi saya fikir, ciri-ciri yang tahan air adalah mandatori untuk siri telefon pintar Perdana semasa. Lupa tentang membeli alat mahal yang menawarkan perlindungan penuh terhadap air.



Daripada siri S7

Jangan lupa bahawa penampilan luar cantik harus disertai dengan benda yg ada yang canggih dan layak untuk digunakan setiap hari. S7 siri telah dilengkapi dengan 4 GB RAM yang menjadikan ia tiada masalah untuk melakukan multi tasking, bermain permainan, bermain video, dan juga lain-lain tugas seperti surf sepanjang hari.

Bercakap tentang benda yg ada alat pasti tidak ketinggalan keupayaan bateri. Kali ini siri S7, Samsung tidak teragak-agak untuk menaik taraf bateri mereka saiz menjadi besar. Sebagai contoh, dengan satu standard bateri sudah tenggelam S7 dengan kapasiti 3000 mAh kapasiti, ini bermakna Jadual 17.6 peratus lebih besar daripada siri terdahulu. Adapun kelebihan S7, meningkat kapasiti lebih tinggi, iaitu keupayaan 3,600 mAh keupayaan bateri yang bererti ia telah meningkat sebanyak 23.9 peratus lebih besar daripada siri terdahulu.

Screen Shot dari 2016-03-13 pada 1.10.29 AM

Siri S7 membentangkan siri terbaharu android yang telah dipasang pada sistem mereka. Tempahan android siri ini (Marshmallow) dikhabarkan mempunyai satu kecekapan sistem bateri yang jauh lebih baik. Pada hakikatnya, sekali cas penuh, telefon pintar Galaxy S7 siri anda boleh menggunakan satu hari penuh.

Samsung juga menambah ciri-ciri yang hilang dalam siri terdahulu dan kecewa peminat burung di sana. Ya betul, buat masa ini Samsung memulihkan slot SD mikro yang boleh menyokong sehingga kepada 200 GB kapasiti simpanan


Demikianlah Artikel S7 Galaxy percuma! ingin?

Sekian Artikel ini S7 Galaxy percuma! ingin?, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sekian postingan kali ini.

Anda sedang membaca artikel S7 Galaxy percuma! ingin? dan artikel ini url permalinknya adalah https://gratisgalaxys7gear.blogspot.com/2016/06/s7-galaxy-percuma-ingin.html Semoga artikel ini bisa bermanfaat.

0 Response to "S7 Galaxy percuma! ingin?"

Posting Komentar